28 Ekim 2014 Salı

Film Molası / İncir Reçeli 2


“Yolu uzun süre aşka düşmemiş bir adama denk gelirse yüreğiniz çalkalayın, zira dibine çökmüş olabilir seven yanları.”


17 Ekim'de vizyona giren yönetmenliğini Aytaç Ağırlar'ın yaptığı ve baş rollerini Halil Sezai Paracıkoğlu ile Şafak Pekdemir'in oynadığı "İncir Reçeli 2" filmini sonunda izleyebildim. Uzun zamandır büyük bir merakla beklediğim bu film aslında biraz riskliydi. Çünkü eminim seveni olduğu kadar sevmeyeni de çok olacaktır. Ama unutmayalım ki hiçbir şey ilk sefer de aldığımız tadı tekrar veremez. Fragman insanın içini parçalar nitelikte olmasına rağmen film hiç öyle çıkmadı. Çoğu yerde gülüp mutlu olduğum filmde sadece sonlara doğru gözlerim doldu. "İncir Reçeli" gibi çok ağlak bir film olmamış, iyi ki de olmamış. 

Oyunculuk tabi ki harikaydı. Şafak Pekdemir ile ilk defa karşılaşmama rağmen çok sevdim kendisini. Ayrıca o çekimler ah o çekimler, galata kulesinin karşısında şarap içtikleri sahne.... Aman Allahım nasıl harikaydı. Müzikler hakkında ise takdir edersiniz ki söylenecek pek bir şey yok. Halil Sezai dışında da birçok şarkıya yer verilmiş. Hele o "Müslüm Gürses" şarkısı....





Konusu:

Metin, Duygu öldükten sonra büyük bir yas dönemine girmiştir. Hayatına alkolden başka kimseyi almamıştır. Akşamları bir barda şarkı söyleyip zil zurna bir halde evine dönmektedir. Barda işe başlayan Gizem ise aynı zamanda bir dövmecidir. Ve sadece hikayesi olanlara dövme yapmaktadır. O da sevdiği bir adamı kaybetmiştir ve Metin ile benzer acılara sahiptir. Metin ve Gizem'in başlayan arkadaşlıklarının nasıl aşka dönüştüğü ele alınmıştır.




“Biri olmak lazım, en azından ‘biri’ için…”

Mideniz sökülene kadar kustuktan sonra hala tekila içebiliyorsanız;yüreğinizi söken birine takılıp kalmışsınız demektir.
Yalnız yaşamak için çok fazla bu hayat.
Cebimde bir hoşça kal yoktu sana uyurken koymuşsun cebime onu da. Hoşça kal.

Her şey çok güzel olacak demiştin. Önünde uzun bir yol var demiştin. Bırak yol almayı, sağ ayağımın sol ayağıma güveni kalmadı be aşkım.
Hayatımda Gördüğüm En Donanımlı Odunsun!

 -Geçiyor mu içince?

-Geçmiyor. Bir nevi anestezi!

+Peki sen kimsin?
-Uzun zamandır kimse…

Ölüler Aldatılmaz!


5 yorum:

  1. Aklımın ucundan geçmiyordu izlemek benim bile izleyesim geldi. Çok güzel anlatmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah teşekkürler :) tavsiye ederim seveceksin :)

      Sil
  2. İzlemedim ama keşke tadında bıraksaydılar ya...

    YanıtlaSil
  3. bunun 3. sünü de yapacaklar zannımca , çünkü ucu açık yerler vardı , o amca neden sürekli kızı izliyordu , öln kızın neyi oluyordu falan .Fakat filmi ben de beğendim , Halil Sezai çok yakışıyor beyaz perdeye:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KESİNLİKLE! O adamı ben kızın annesine aşık falan diye düşündüm ettim ama çok ucu açık kaldı dediğin gibi enteresan :/

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...