29 Kasım 2016 Salı

Kasım Ayı Müzik Favorileri

"Bugün dili tutulasıcalar çok hoş sohbet

Bugün la la la la la la la la la la la la
Bugün “Seni sevdim ama hepsi içkidendi” diyenler bile iyi kalpli"




Herkese kocaman sevgiler,

Keyfim yerinde sanki :) Yenilikler insana gerçekten iyi geliyor. Biraz daha minimalizm akımına uyum sağlamaya çalıştığım yılın son aylarında içimde kocaman bir kış mutluluğu var. Hayatımdaki yenilikleri bloguma da yansıtmak istedim. Kısa bir süre öncesi bir yazı dizisine başlamıştım "Bilinmeyen Kadın". Şimdi de her ayın sonlarına doğru o ay en çok dinlediğim ve bayıldığım müzik listemi sizlerle paylaşıyor olacağım. Tek emin olmadığım nokta şu ki; ben Spotify kullanıcısıyım ve bütün müzik keşiflerimi orada yapıyorum. Ama herkes Spotify kullanıyor mu, tabi ki hayır. Bu ay youtube üzerinden paylaşacağım ama talep gelirse bir sonraki ay Spotify üzerinden de aylık çalma listeleri düzenleyip burada link paylaşabilirim. 

Umarım hoşunuza gider :)

Keyifli dinlemeler....


1) Melis Danişmend-Bugünler Parlak




2) Gnash - I hate u, I love u (ft. olivia o'brien)


3) Indiana - Careless Whisper



4) Morcheeba - Otherwise 



5) Nicolas Jaar - Mi Mujer



6) Claptone - Heartbeat ft. Nathan Nicholson



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...