11 Aralık 2016 Pazar

Dizi Önerisi : 3%



Merhabalar,

Geçen ay anlamsızca Netflix aboneliği satın aldım arkadaşlar ve bunu hiç araştırma yapmadan dünyanın parasını 3 aylık üyeliğe yatırmış olmam ayakta alkışlanır gerçekten. Eğer düşünüyorsanız şimdiden vazgeçin derim, çünkü içeriğindeki film ve dizi sayısı o kadar az ki verdiğiniz paraya gerçekten değmiyor.

Her neyse madem dedim ben buna bir sürü para yatırdım var olanlara bakayım. Bu diziyi keşfettim. Portekizce olduğunu gördüğümde yaşadığım şoku anlatamam. Brezilya yapımıymış meğer, neyse dedim elde bu var bunu izleyeceğiz artık :)

Konusuna gelirsek eğer; dizi gelecek zamanı konu alır. İkiye bölünmüş bir dünya; bir tarafta bolluk ve refah içinde yaşayanlar diğer yanda fakirlik ve açlık içinde yaşayanlar. Fakir halkın ise 20 yaşına gelmiş her bir bireyine sadece bir defaya özgü bu sadece 3% lük kısmın yaşadığı dünyaya geçmek için şans verilir. Dizi insanı gerilime ve bolca meraka sürüklediği için baya heyecan verici bence. Ama şu an sadece 1 sezon 8 bölüm yayınlanmış dizi hakkında yeni sezon olacak mı olmayacak mı hiçbir haber ve bilgi bulunmamaktadır. Her halükarda bu dizi izlenmeye değer arkadaşlar. Boş zamanınız var ise bir şans vermenizi tavsiye ederim.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...