20 Aralık 2016 Salı

Neler İzledim

Herkese merhabalar,

Bu ay her zamankinden farklı birşey yapıyorum ve tek tek filmleri anlatmak yerine tek bir yazıda hepsini paylaşıyorum. Şaşırtıcı derecede çok film ve dizi izlemeye başladım. Resmen izlemelere doyamıyorum desem yeridir. Aralarından bazıları gerçekten çok iyi ve izlemedikleriniz varsa bir şans verebilirsiniz. İzlediyseniz de yorum bırakıp fikirlerinizi benimle paylaşırsanız mutlu olurum :)


Hangover 3 : Felekten Bir Gece                                                                   Durun sakin olun tabi ki bu filmi daha yeni izlemiyorum. Ama neden bir kere daha izlemeyeyim ki dedim. Serinin son filmi, diğerleri kadar güldürmemiş olsa da bence bir defa daha izlemeye değerdi. Malum bizim çılgın ekip yine başlarını türlü belalara sokuyorlar :) Benim favorim her zamanki gibi Leslie Chow :) Bu sefer bizimkiler de arkadaşlarını kurtarmak için onun peşine düşüyorlar. Bu sefer parti yok bu sefer dostluk var. İzleyin pişman olmazsınız :)








Zamana Karşı:
Adama gerçekten sorarlar ya sen nerde yaşıyordun dağda mı yaşıyordun diye. Evet ben bu filmi daha yeni izledim ve 2011 yapımı filme 5 yıldır rastlamamış olduğum için utançtan öldüm. Efsane tek kelimeyle. BAYILDIM. Zaten sadece oyuncular için bile izlenirmiş. Çok detaya girmeden söylemem gerekirse "Zaman=Güç ve Para" Bu sisteme karşı savaşan bir çift. 









Kız ve Kurt:
Kırmızı başlıklı kızın günümüze gerilim türüyle kurgulanmış halinden merhaba. Aslında pek sevdiğim söylenemez. Çok manasız ve zorlama geldi bana. Bildiğimiz masaldan tabi ki tamamen farklı. Ama benim zamanım kıymetli diyorsanız bu filmden uzak durun :) Bir kasabaya musallat olmuş bir kurt, kurdun ise aslında kasabadan biri olması. Ve bunun üzerinde şekillenen bir kırmızı başlıklı kız hikayesi. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...