8 Ağustos 2014 Cuma

Film Molası / The Other Woman-Öteki Kadın


Filmin Adı: Öteki Kadın-The Other Woman
Yıl: 2014
Yönemen: Nick Cassavetes
Tür: Komedi
Ülke: ABD
Imdb: 6,1/10




Ne yalan söyleyeyim Cameron Diaz'a olan tutkum bu filmi izlememe sebep oldu. Onun dışında gerçekten çok keyif alarak izleyeceğim bir film tarzı değildi. Evet yer yer çok güldüm, eğlendim ama beni etkilemedi. Tamamen boş zaman filmi diyebilirim. 

Filmde oynayan Nicki Minaj ise benim için kocaman bir sürprizdi. Oyuncu kadrosu gerçekten harika olan bu film konu olarak da eğlenceli ama ne yazık ki sıradan.... Sevgilisinin evine sürpriz yapmak için giden Carly (Cameron Diaz), kapıda karısı Kate (Leslie Mann) ile karşılaşır. Daha sonra Carly ve Kate arkadaş olup Mark'a (Nikolaj Coster-Waldau) karşı oyun oynamaya başlarlar. Fakat Mark'ın tek sevgilisi Carly değildir. Ortaya bir de Amber adındaki bir kız çıkar. Üçü güçlerini birleştirip Mark'a karşı eğlenceli bir intikama başlarlar... 



Fragman:



KEYİFLİ SEYİRLER...


3 yorum:

  1. Vizyonda görüp merak etmiştim.İyi ki de gitmemişim o zaman,vakit geçirmek için bir ara izlerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyuncu kadrosuyla ilk başta cezbediyor işte insanı ama konu bakımından zayıf kesinlikle :(

      Sil
  2. Merhaba , blog keşif etkinliğinden geldim.
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...