15 Ağustos 2014 Cuma

Kitap İncelemesi / SIRçalan-Jill Hathaway



Bu kitabı gördüğüm bir %50 indirim reyonundan hem kapağı hem de arka kapağında yazan kısa bilgilerin ilginçliğinden dolayı satın aldım. 1 günde okunacak kadar kısa bir kitap. Konusu bakımından ilginç, sürükleyici ve gerçekten merak uyandırıcı... Zira beni benden alan kitaplar genelde bu tarz kitaplar oluyor. Bu kadar güzel sözden sonra ne yazık ki bu kitabın çok sıradan ve basit olduğunu söylemek zorundayım. Özellikle sonu tam bir hayal kırıklığıydı benim için. Beni kitabın içine aldı evet ama beni şaşırtmadı. Daha çok orta okul ve lise çağlarındaki okuyucuların hoşuna gidebilecek türden bir kitap olduğu içindir belki de bilmiyorum ama ben pek sevmedim. Bu kadar eleştiriden sonra kaç kişi okumak ister bilmiyorum ama okumasanız da bir şey kaybetmezsiniz zaten. Yine de neymiş bu derseniz yazının devamını okumaya devam edin derim.




Kitabın Konusu: 


Sylvia adındaki bir lise öğrenci kızın kimsenin bilmediği bir yeteneği vardır. Daha önce bu yeteneğini babasına söylemiş olmasına rağmen babası onu psikologa götürmek dışında bir şey yapmamıştır. Annesinin ölümünden sonra babası ve kız kardeşi Mattie ile yaşamaya başlamıştır. Bu kızımız ani uyku nöbetleri geçirmektedir. Fakat bu uyku nöbetleri sırasında en son kimin bir eşyasına dokunduysa onun bedenine geçmektedir ama bedenine geçtiği kişi bunun farkında değildir. Ne yazık ki bir gün farkında olmadan bir katilin bedenine geçer ve kardeşinin arkadaşı Sophie'nin ölümüne tanık olur ve macera başlar. Bundan sonra Sylvia, katilin kim olduğunu bulmaya çalışır. Çünkü kardeşinin amigo takımındaki başka bir yakın arkadaşı daha ölü bulunmuştur. Sylvia, kardeşinin sıradaki kurban olduğunu düşünür ve onu kurtarmak için katili bulması gerektiğini düşünür. Böylece yeteneğini geliştirip bedenine geçtiği insanları da istediği gibi hareket ettirmeye başlar. Puzzle gibi parçaları birleştirmeye başlayan Sylvia, olayın arka yüzünde bambaşka bir sır olduğunu öğrenir...




Yazar hakkında:

Jill Hathaway, Iowa'da doğup büyüdü. Aynı eyalette yer alan Northern Üniversitesi'nden mezun oldu ve Iowa State Üniversitesi'nde edebiyat üzerine master yaptı. Gençlik yıllarını Stephen King ve Clive Barker okuyarak geçiren yazar aynı zamanda İngilizce öğretmenidir. Hathaway, ailesiyle birlikte Des Moines'te yaşamaktadır. SırÇalan yazarın ilk romanıdır.




KEYİFLİ OKUMALAR...

2 yorum:

  1. Merhaba :) Blogunu keşif etkinliğinden buldum ve takibe aldım. Bu kitabı not ediyorum konusu ilgimi çekti. Daha önce Paranoya isimli bir roman okumuştum psikolojik gerilim noktasında buluşuyorlar sanırım bu kitapla. :) Bu tarz kitapları seviyorum. Bu arada benim bloguma da beklerim. :) http://www.sargitaderki.com İzmir'de olman da güzel ben de İzmir'deyim bakarsın bir kahve içeriz. Görüşürüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa hoşgeldin sefalar getirdin :) Böyle güzel yorumlar görmekten ne kadar mutlu olduğumu anlatamam gerçekten. Ortak zevklere sahip olduğum senin gibi değerli blogger arkadaşlara sahip olmak benim için çok değerli.. :) Bende takipteyim, en kısa zamanda görüşmek dileğiyle :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...