24 Ocak 2016 Pazar

Film Molası / Son Cadı Avcısı - The Last Witch Hunter

 

Herkese merhabalar...

Ne kadar uzun zaman oldu bende bilmiyorum. Buralardan baya uzak kaldım. Ama gerçekten çok yoğun bir döneme girmiştim ve hiç zamanım yoktu. Bazen açıp birşeyler yazmak istedim ama başaramadım. Her neyse bu dönemde bana sosyal mecralardan mesajlar atan nerede olduğumu merak eden tüm takipçilerime çok teşekkür ederim. Döndüm artık buralardayım :) 

Dönüşümü de çok ama çok güzel bir filmle yapmak istedim. Son zamanlarda izlediğim hatta izlemekte baya geç kaldığımı düşündüğüm bir film ile karşınızdayım. 


 
Başrolde Vin Diesel gibi efsane bir oyuncunun yer aldığı "Son Cadı Avcısı", Kaulder isimli bir cadı avcısının Kraliçe Cadı ile savaşını konu alıyor. Kraliçe Cadı (kötülükler kraliçesi demek daha doğru olur :)), tam ölümü sırasında Kaulder'ı ölümsüzlükle lanetlemiştir. Kaulder ise en yakınındakilerin ihanetine uğramış, oldukça güçlü ve Kraliçe Cadı'nın geri dönüşünü engellemek için çabalayan bir avcıdır. Çok fazla detaya girmeyi sevmediğimi biliyorsunuz, filmi izlemenin bir anlamı kalmaz sonuçta. Ama eğer hiçbir saniyesinden sıkılmayacağın bir film arayışındaysanız ve fantastik filmlerden hoşlanıyorsanız bu film tam size göre.

 

Oyunculuk, görsel güzellikler ve akıcılık muhteşemdi. Zaten Vin Diesel'den nasıl kötü bir film çıkabilir ki... Enfes bir filmdi. Son dakikasına kadar gözümü kırpmadan izledim ve filmin bitmesini hiç istemedim. Hatta film bitince bunun ikincisi mutlaka çekilmeli dediğim ender filmlerden oldu. 

 

Keyifli Seyirler....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...