11 Aralık 2014 Perşembe

Spotify severler bir dakikanızı alabilir miyim?




Herkese yeniden merhabalar. Havalar İzmir'de yeni yeni soğudu ve birkaç gündür yağmur feci yağıyor. Durum böyle olunca da evden çıkmamaya yeminli gibi bütün günümü kitap, film, dizi, müzik dörtlüsü içinde geçiriyorum. Bu blogta bu zamana kadar hep kitap incelemeleri, dizi veya film yorumları gördünüz. Bu sefer diyorum ki bu yazı başka olsun, biraz da müzikten bahsedelim. Ne dersiniz?

Mesela ben yazılarını takip ettiğim kişilerin müzik zevklerini de merak edenlerdenim. Sesim kargalarla yarışacak düzeyde olsa da müzik kültürüm geniştir. Kulağıma gelen her şeyi dinlerim diyenlerdenim bende evet. Ama ne yalan söyleyeyim özellikle Trip Hop tarzı müzikler benim için daha bir özeldir. Bıkmadan saatlerce dinleyebilirim. Portishead, Massive Attack, Radiohead, Björk gibi sanatçılara bayılırım..... 

Dünyanın en güzel uygulaması olabilecekler listesinde sayabileceğim Spotify ise benim en değerli dostum. Hem telefondan hem tabletten hem de bilgisayardan dilediğim gibi müzik dinleyebiliyorum. Premium üyelik ise gerçekten harikalar yaratabilecek düzeyde. Yolda, otobüste, okulda her yerde çevrimdışı Spotify müziklerini dinleyebiliyorsun. Şimdi ben diyorum ki gelin arkidaş olalım :) Eminim benim gibi müziksever bir sürü blogger vardır aramızda. 

Resimde gördüğünüz benim bilgisayarda kullandığım Spotify programım ve şahsi profilim. 
Ecem Guler yazarak beni aratabilirsiniz.



Sizde kendi kullanıcı isimlerinizi ve 
Müzikle ilgili daha fazla paylaşım isterseniz de fikirlerinizi yorum olarak bırakmayı unutmayın!
Hepinizi seviyorum
 İyi dinlemeler :)



2 yorum:

  1. portiş masive aynı şeyleri dinliyoz amaaa baksanaaa yanda arşivde müzik yazılaıma listelerime baksan yaaa. oleeey ben de izmirliyiim. göztepeliii :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...